Kızlar selam kızım 10 buçuk aylık arada irkiliyo doktora söyledim ürperme atağıdır ama bi eeg cekelim içimiz rahat olsun dedi yarın cekicez eeg randevusu veren danışma bebeği gece kaldırın 5 6 saat uyumadan getirin dedi ama bebeğim on kadar bekleyemez ki uyumadan doktoruda çıkmıştı tekrar soramadım çektiren var mı aranızda nasıl oluyor uykusuz birakmasam nolur yanlış mi çıkar