EceTuran hayir bi de insan bebegi nasil bagaja yatirir ya? Mantik isi mi bu?
Hepimiz bir yerlere gidiyoruz, hepimiz uzun yolculuk yapmisizdir veya. Oto koltugunu falan gectim, koy kucagina bi yastik yatir bebegi oraya. El kadar zaten. Ne kadar yer kaplayacak kucaginda.
Resmen bile bile lades demisler.
Bi de bunlarin ihmali oradan gecen suruculere patlayacak. Bebege kim veya kimler carpmis arastirilacakmis. Onlarin sucu neyse. Insanlar yola bagajdan bebek dustugunu nereden bilecek?
Sacmalik kere sacmalik. Aileyi yargilasinlar once.