Hazalperisi Kızlar yaptırmayı düşünüyorum. Yakınlarda saçına perma yaptıran varmı ne kadara yaptırdınız ve kullanımı nasıl ☺️🫣
Bebesiannesi Hazalperisi ben geçen sene 700 TL ye yaptırmıştım hayatımın en büyük pişmanlıklarından biriydi😂
burjuvaanne Hazalperisi yaptirdim 2 kere yaptirdm guzel bakilir saç guzel tutarsa 2 bucuk 3 seneye yakin kullanabilirsiniz. En son 7-8 ay önce yaptirdim 700₺ ye
lilyummm Hazalperisi hiç yaptırmadım o yüzden hep içimde uktedir hep bi yaptırsam mı düşüncesi var bende de 😁 ama saçım seyrek ve ince telli sanırım permada baya saç dökülüryormuş diye duydum o yüzden hiç cesaret edemedim. Ben de bi okuyayım belki bi gaza gelirim😁
Hazalperisi burjuvaanne normal de kıvırcık mı saçlarınız benim üstleri düz altları hafif dalgalı ama kabarık 🥹
Show_must_go_on Hazalperisi eşim düzenli kendisine yapar çok memnun yaptırdığınız yere göre kalitesi emin olun değişiyor ve güzel bir köpük ile desteklemeniz gerekiyor..