_mmom Kızlar bikaç yıldır mantar enfeksiyonum var, doktorların verdiği ilaçlarla geçmedi bir türlü… sık sık tekrarlıyor… çaresini bilen var mı?
Eczmom _mmom cranberry takviyesi kullanın üç ay . Hap şeklinde olan mantar haplarından kullanın . Birde bağışıklığınızı yükseltin
seydadrk _mmom bagısıklık zayıf benmde öyle lactogyn diye bi probiyotik verdi drum vajına ph nı düzenliyormuş ve zararlı etkenlerre karsı kalıcı güçlenme yakalıyormuş bn cok memnun kaldım öneririm
Deletedmom5284 _mmom ped kullanmayı bırakmak 👍🏻 kesinlikle yıllardır çektiğim çile bitti tampona geçtim kurtuldum
seydadrk _mmom druna danıs canım herkesin fikri baska oluuor ama bnm drum kullanabilirsin dedi bağışıklığı güçlümtutan probiyotik dedi ama sen yine de druna sor derim
2cocukannesi__ _mmom nerde oturuyorsunuz acaba sizi bir doktora yonlendircem bana cok dua edersin inşallah Allah bin kere razı olsunnnnn doktorumdan
ARYAmm11 _mmom bir su var özel bolgeni onla yikiyorsun saf su gibi eczanede satılıyor biraz pahalı sonra doktorum fitil verdi ilaç verdi 2 haftada kurtuldum