11 aylik bebegim ne mama icer ne sut icer ne anne sutu alir sadece ek gidayla besleniyor bu siralar hasta disleri cikiyor ve cok istahsiz gunlerdir yemek yemiyor halsiz kaliyor doktora goturdum vitamin verdi kullanmaya basladim ama daha iki gun oldu gun icinde yemiyor gece yatmadan kasik mamasi veya yemek yediriyorum normalde ama bu sefer yemedi hic ac yatti simdide agliyor uyuyamiyor kaldirdim belkj yer diye ama yemedi ne yaptiysam olmuypr ben kendimi cok sucluyorum neden bu cpcuk biyle oldu benim yuzumden iki aydir kilo alamamis ya duyunca paramparca oldum niye boyle oluyor sadece ben mi yasiyorum bunlari en azindan mama icseydi en azindan bi kuru ekmek yeseydi ama yok kusura bakmayin cok uzun oldu umarim dertlesecegim insanlar yazar moral bulurum cok uzgunum cunku