Merhabalar iki gün önce aile hekimliğinin verdipi kan ilacına başladık vegaferon damla bugün bebeğimin karnı ağrıdı tuvaletini yapamadı bütğn gün akşam yaptıbirde peynir gibi kustu kırmızı damlayıda kusmukla çıkardı ara ara bu ay kullanmasam ne olur kansızlık olurmu bebeğimde acaba 5.ay kontrolunde doktoruma danışacağım sizler kullanıyormusunuz?