zeynepzeze ben 8 yıl kullandım ve çok memnundum. tasindigim zaman kaynanam nasıl bastiysa kırıldı basma yeri. Sonra fiyatına bakıp kısa süreli bir şoktan sonra yapmayı denedik ama her seferinde kırıldı. Böylelikle emekli oldu ama ben aşırı memnundum. Tek sıkıntı bence ayrı bölmesi olmaması. Sürekli su degistirmek gerekiyor her oda için. Onun harici süper.