Ozgeesennn_ Kızım 9 aylık oldu hala ayaklarının üstüne basamıyor koltuk altlarından tutup kaldırıyorum ama oturmayı tercih ediyor bu durumda olan anneler varsa yazabilir mi ? Normal mi acaba
Mavis34 Ozgeesennn_ normal mi bilmiyorum arkadaşımın bebeği 1 yaşında girdi ve aynı durumda ona bir doktora götür artık dedim ama ablasına 1.5yasinda yürüdü tembel benim.oglan dedi bilemedim bir çocuk nörolojiye götürün bence