Busra1999 ilk zamanlarda değil ama 4.ay sonrası işe yaradığını düşünüyorum. Çünkü ilk zamanlar bebek dış dünyanın farkında değil renkleri bile henüz tam algılayamıyor. Ancak büyüdükçe etrafı fark ediyor. Dikkatini çeken bir çok uyarıcıya aynı anda maruz kalıyor. Ve uyurken de bunları görüp dikkat kesildiği için uyumakta zorlanıyor. Bu sebeple gözlerini örtmek uykuya damlasını kolaylaştırıyor