Devushka Bebeğim hiç bi sorun yokken ağlama krizlerine giriyor tvden elektrik süpürgesi sesi açınca uyuyor bi zararı varmıdır çok yüksek açmıyorum dalınca kapatıyorum sizde kullanıyomusunuz
bkocak10 Devushka hayır canım zararı yok bir çok uzman kitaplrda beyaz gürültüyle uyutmayı tavsiye ediyor. 4 aylığız hala beyaz gürültüyle uyuuoruz
Dilaam Devushka yok canım 45 aya kadar bu sekilde uyuttum alısır malısır dediler büyüdükçe istemiyor zaten rahat ol asırı asırı açma ama bence bi sey olmaz
momoftwinsss Devushka anne karnında kaldıgısure boyunca o sese benzer seslere yuksek tonda maruz kaldı sürekli. ne gibi bir zararı olur kulakları patlatacak kadar acmadıgınız surece
Acemiiiii Devushka beyin gelişimine iyi olmadığı ve bağımlılık yaptığı yönünde araştırmalar nedeniyle hiç kullanmadım
Ececavus Valla benim kurtarıcım beyaz gürültü allah bulandan razı olsun açtığım gibi sakinleşip uyuyor
Acemiiiii Lavitaebella yani google'a beyaz gürültü (ses) zararları yazın çıkıyor zaten. Yurtdışında bunların makinaları var uzmanlar zararlı olduğu kanaatinde. İşitme duyusuna da zarar verebilirmiş. Yine de çok zorundaysanız ilk 3 ay kullanın. 6 aydan sonra bırakın diyorlar.