hilalella sizin içiniz rahatsa bosverin ,anneler hisseder zaten bir sorun olup olmadığını ,ben hissetmiştim bir sıkıntı olduğunu mesela o yüzden üstüne gittim ,siz rahatsaniz kendinizi yipratmayin zaten bir bebeğiniz var ona sarılın sıkıca gelen de bir şekilde geliyor naparsak yapalım veya yapmayalım,ama kontrolünüzü aksatmayin dış gebelik durumu için kontrol ettirmenizde fayda var veya tersi bir durum için ,sizin için zararlı çünkü