Minikliya babylove3003 ben kullanıyorum canım benimde tabagim koku yapıyor ve yemeklere siniyor pek tavsiye etmem.
2papatya babylove3003 mama kabını 1 kere kullanıyım dedim vakumlu filan olunca benim kızım şlap diye söküp yere attı 😂😂 tüm hevesim kaçtı normal tabaklara geçtim 🙄
Minikliya babylove3003 makineyede attım biberon temizleyicisiylede yıkadım yok yani geçmiyor . Çokta gerekli bir tabakta değilmiş :)
Gokyuzunde2 Şuan gereksiz pahalı emin olun verdiğiniz paraya değmez onun yerine kendi çırba kaselerinize bile koysanız yeterli çünkü siz yedireceksiniz ilerde istediğinizi alırsınız