babylove3003 Ek gıda anneleri bebeğim 1-2 ay sonra ek gıdaya geçecek oioi nin mama kaplarından almayı düşünüyordum ama koktuğuna dair çok yorum okudum, kullananlar yazabilir mi lütfen
Birceninannesi babylove3003 kokuyo malesef. Hiç makinaya atmadım, hep elimde sıcak suyla bebek bulaşık deterjanıyla yıkadım ama koktu kullanamıyorum şu an.
Azramina babylove3003 2 aydır kullanıyorum . Memnunun . Sadece önlük kızıma tam oturuyor biraz dar geliyor onu sevmedim 😏
Arasbeyinannesi babylove3003 5 aydır kullanıyorum hiç kokmadı hemen yıkıyorum hiç birsey bekletmedim içinde
Birceninannesi babylove3003 kısa vadede değil zaten belli bir süre kullandıktan sonra kokmaya başlıyo. Tabi siz bilirsiniz yine ama bence çok gerekli de değil zaten almasam da olurmuş
baloglusss babylove3003 bende çok heves ettim ama evdeki porselen kaseleri kullanıyorum porsiyonları o kadar küçük ki öyle tabağa hiç gerek yok 😅 bende buraya sormuştum iyi ki de almamışım
Birceninannesi babylove3003 şu an 21 aylık kızım. Melamin bebek yemek tabakları var. Onları kullanıyorum. Tupperın küçük saklama kaplarından var. Meyvesini vs onlarla veriyorum, onunla çantamıza koyup gideceğim yere götürüyorum. Kızımın atma huyu olmadığı için evde kullandığım diğer herşeyle de verebiliyorum yemeğini sorun olmuyo
Babykus babylove3003 biz yaklaşık 1 aydır kullanıyoruz hiç koku olmadı ama belki daha uzun kullanımda olur bilemem. Ben biberon temizleyici ile yıkıyorum green clean’in.
babylove3003 Babykus bende greenclean almayı düşünüyorum zaten çamaşır deterjanı da o marka kullanıyorum
Yusufagahinannesi babylove3003 makinede yıkamazsanız kokmaz ben memnunum. Ama şuan fiyatı çok yüksek gerek var mı derseniz tartışılır, durumunuz çok iyiyse alınabilir