Süt kabarcığı icin meme ucunu sadece ucunu sıcak nemli bir bezle silin azıcık zeytinyağı sürün iyice yumuşadıktan sonra bebeği emzirin o kabarcık tıkalı kanal demek. Yani oranın açılması lazım yoksa mastit tekrarlar. Ben belki 10-15 kez olmuşumdur. İlk anlamadım sürekli mastit oluyordum sonra farkettim ki o beyaz nokta kadar şey gitmeden düzelmiyor bi gün emzirdim çok sık sık. Bir baktım bi anda o beyazlık koptu fırladı yani çocuğun ağzına mememdeki süt fışkırdı resmen 5 dakika süt aktı sonra mastitim gecti. O beyazlık olunca anlıyordum tıkalı kanal diye. Tek çaresi o göğsü sürekli bebeğe vermek. Pompa açamaz o kanalı sadece bebek çenesi ile açar.