Minikbirkalp momyy_ valla mi bugün kan verdik bu yorumu sabah görseydim keşke ☺️ alırdım emziği yanıma
momyy_ Minikbirkalp valla bir yere gidince kafam rahat olur en azından diyerek alistirdim orada verdim emdi hala emiyo😅
Minikbirkalp Acabaymelike benim oğlum biberonu tutuyor aslında emziği de tutar diye umdum umduğum gibi olmadı abisi de emmemisti 🤷 iki hafta yoğun bakımda kaldı orda hemşire vermişti gözümün önünde cuk cuk emdi şimdi niye emmiyor anlamıyorum
Kplnnn Minikbirkalp 4 tane dişi var şu an. Alt 2 tamamen çıktı ve üst sağ ve yanı patladı uzuyor. O yüzden midir mahvoldum çünkü
Minikbirkalp Sevvedaa yani tabiki de çok yararlı değil ama bazen rahatlık oluyor göğsümde emerken uyuyor memeyi çıkartınca uyanıyor en azinda uykusu bölünmeden veririm uyumaya devam eder diye düşünüyorum
Sevvedaa Minikbirkalp o konuda çok haklısın emzik olmasa napardim diye çok dusunmusumdur. Altıncı ayda emziğini değişmek istedim ikibaydir uğraşıyorum yok eskisini vermiyor korkuyorum çene yapısı bozulur diye uyuduktan hemen sonra çekiyorum ağzından. Bu gidişle bende emzigi bırakması için uğraşcam
Lalaperna Minikbirkalp Hiç vermeyin derim,hep bebek kalmayacaklar sonuçta, iki yaşına gelince zorla bırakmaya çalıştıracağımiz bişeyi alıştırmak için çabaya gerek yok. Anı yaşayın ağlasa da gülse de o anda kalıyor hepsi, çabuk büyüyor bebeler.
Linaduygu Lalaperna uykuya geçişleri zor oluyor ağladıkça katılıyor sadece uyku geçişinde tutsa yeterli aslında ama asla tutmuyor
-Adel- Minikbirkalp 6. Aydan sonra emzik tutmaya başladı inanamadım😂 bende çok emzik denedim bi türlü almıyordu gece uykuya dalarken veriyorum şimdi gün içinde çıkartmaya çalışıyorum kendiliğinden tuttu
Esilaminel Minikbirkalp ben emzigi ağzına koyup parmak ucumla tıklatıyordum üstüne ritimli hafiften o sekilde tuttu bağımlı si değil sadece uyku zamanı aliyor.
Gzmefnn Yaylacicegim benim ki de tutmak istemiyorum sizin gibi düşündüğüm için zorlanıyorum ama kayın ailem illa vermek istiyor görümcem daha 1 aylık bebeğe bal vermek istedi emzikle
Asel02 Valla anne sütü hariç asla bişey vermem diyodum ama memeyi bi türlü tutmayınca cikolatya azcık bandırıp verdim hiçde bişey olmadı eskiden annem falan hep öyle yapmış bizede hiç bişey olmamış zaten ucuna azıcık sürdüm hiçde bişey olmadı. Cok direndim asla sürmem falan diye ama gereksiz direnmişim bence
Gzmefnn Gzde1515151 aynen bende ya renk renk emzik aldım ama vermek istemiyorum artık konuşmasında da zorluk olur die
Selencanbaz Minikbirkalp ay benimki de 26 günlük bir kere denedim tutmadı. Boşa kürek çekmeyeceğim sanırım 😂😂içi mamasız hiçbirşeyi sevmiyor 😂😂😂🥰🧿♥️
Linaduygu Yaylacicegim ay yok ya annem hep anlatır hiç emzik sevmezmisim yine de damak ilerleyen yaşlarda bozuldu dişler vs sonra tel tedavisi ile düzelttim. Şimdi kızım 21 günlük oda emzik asla istemiyor 😂 o dişler bozulacaksa her türlü bozuluyor