ElifMeryem25 DaBT-IPA-Hib (Beşli karma aşı): Difteri, boğmaca, tetanoz, polio (çocuk felci) ve Hib menenjitine karşı yarın aşımız var. Bunlar da bebişi ateş olan oldumu ??? Ve öncesinde banyo yaptırdınız veya ilaç verdiniz mi?? Yoksa sonramı yaptınız?
Neslihan-55 ElifMeryem25 ebe banyo yaptır yada yaptırma diyor bizde ateş yapmadı biraz huysuzluk oldu aşı yerlerine ıslak bezle masaj yaptım ilaç vermedim aşı öncesi hemde onermiyorlar vücudun direnc göstermesi için çok aşırı huysuz ağlamaklı olduğu zaman 1 çay kaşığı calpol verdim o kadar o da aşıdan 5-6 saat sonra
BulutBey- ElifMeryem25 banyo yaptırabiliyorsunuz sadece verem aşısı 2 aylık aşısında yaptırmayın dedi hemşire bizde ateşi çıktı 38 civarına aşı öncesi vermedim aşıdan sonra ateşi biraz yükseldi verdim sonra ateş durumuna göre verdim ılık su ile bez ıslatıp eklem yerlerine koydum ılık banyo yeterli oldu Allahtan ama bugün bexsero aşısı olduk dr öncesinde calpol verdirdi ağır bi aşıymış ateşi bi çıkar gibi oldu bez koydum hemen bakalım
Plncnr-dnsn ElifMeryem25 en çok ateş yapan aşımızdı 39 u geçti ateşi ılık banyo ve fitille düşürdük anca
Neslihan-55 ElifMeryem25 sakın aşı öncesi ilaç verme bize doktorumuz çok uyardı aşı bildiğimiz virüs gibi düşün dedi bağışıklığı dirençligi kuvvetlendirsin diye yapıyoruz vücudun dışardan gelen enjekteye alışması lazım dedi bebeğim 10 buçuk aylık hala daha aşı öncesi ilaç vermedim 2 kere verdim calpol 2 yada 4 aylık tam emin olamadım ve 6 aylık aşısında başka hiç bir aşı öncesi ve sonrası vermedim
BulutBey- ElifMeryem25 biz öncesinde verdiğimiz için ilaç sanırım çok yükselmedi tam yükselecek oldu ıslak bez koydum 6 saatte bir calpol verdim normalde aşı olduğunda calpolü 38 geçmeden yada aşı öncesi vermiyorum ama bexseroda korkuttular biraz beni o yüzden verdm
BulutBey- Plncnr-dnsn geçmiş olsun öncesinde calpol vermiş miydiniz normalde önermiyorlar ama dr ağır aşı dolayısıyla verdirdi