Bayanlar 1,5 aylık bebeğim var önceden hem mama hemde süt veriyordum, bebeğim beni emdikçe mamayı bıraktı sanki doymuyor gibi geliyor bana , devamlı emmek istiyor göğsümde uyuyor , sonra galiba uyanmasın diye yatırıyorum kusuyor az bişey ,akşamlarında 6 ile 10 arası her akşam ağlıyor ,kaka yaparkende ağlıyor yapınca rahatlıyor benim gibi olan var mı ??