4.5 aylık bebeğim kucakda pış pışlanarak uyuyor ama nasıl uyuma birde bana sorun uykusu var uyutmaya çalışıyorum ateşe düşmüş gibi ağlıyor kıyameti koparıyor en sonunda uyuyo neden böyle yapıyor anlamıyorum atak dönemi demeyin çünkü 2 aydan beri böyle uyumadan önce bi ağlıyoruz 🤦🏻♀️