V12 kullanıyorum çok memnunum. Tetiğe basıp durma olayı yok v12 de düğmeye basıyorsun devamlı çalışıyor, 3+1 bütün evi süpürüyorum.v13 tetikliydi bi de çok ağırdı v12 ye göre haznesi daha büyük olduğu için. V15 yoktu ya bende yeni aldım aslında yeni çıktı sanırım. Bunlara da dikkat et