Hzrnbebisi Doğum yapalı 50 gün oldu hala kanamam devam ediyor normal mi 40 tan sonra açık renkli lekeye döndü kesildi 3 4 gün sonra tekrar kırmızı başladı bu şekilde olan var mı? 50 günden sonra iyi olmaz diyorlar sorduklarım bir sıkıntı olur mu
Sudee96 Hzrnbebisi sezeryanda özellikle normal benim 40. gün bitmişti 50. gün iki gün lekelenme oldu 60. gün yine oldu doktor normal dedi merak etmeyin
Yuyu05 Hzrnbebisi iki sezeryanimdada aynısı oldu fark ediyormu normal sezeryan bilmiyor ama doktorum normal bir durum demişti
Hzrnbebisi Yuyu05 normal doğum yaptım fark etmez sanırım. 40 kontrolüne bile gidemedim hala bu yüzden