GkcnKn Sevgili anneler hastalık vs derken 8 aylık olduk ve hiç menenjit yaptıramadm. Bu ay başlayayım diyorum 8. Ayda başlayan var mı nemerix ve bexero için nasıl bi takvim uyguladınız ya da uygulayacaksınız
expelliarmus GkcnKn biz de 8 aylığız insallah bi ay sonra başlayacağız. Bexsero 9-11-21 aylar Nimenrix de 1 yaş tek doz
anayimbenn GkcnKn hiç bir şey olmadı bizde güzelce besleyin doyurun ateşte olsa elini yüzünü kafasını vücüdunu yıkayıp evde tur attırıp 10 dk bi tekrwr ederek düşürebilirsiniz korkmayın