Kahvegerek harika gercekten. Masallah, bayildim ben bu yonteme. Cevre baskisi olmadan, “ay yasi gecmis” , “bez mi var totisinde a aa” zirvaliklarina aldirmadan, kaliplara girmeden…
Kizim daha yeni 3 yasina girdi ve evet, hala bez takiyor.
Birkac kez denedim ama bence hem o, hem de ben hazir degildik ve olmadi.
Simdi tamamen akisina biraktim.
Nasil mutluysa oyle devam ediyor.
Hazir oldugu zaman illaki gelecek ve bunu belli edecek.🐣