watermelonlove Kızlar doğum gününüze kaç kişi davetliydi kalabalıkta çok kargaşa oldu mu? İkramlık olarak neler yaptınız 💕
Bebegimm1 watermelonlove aile arasinda yaptim ikramlik buzluk boregi sigara boregi elmali kurabiye kisir yogurtlama bi kac cesit daha vardi unuttum birde yaş pastasi vardi.fazlaca yetti hepsi.ben pratik seyler yapmaya calistim sadece borekler sicak olucagi icin o ugrastirdi o kdr.fazla cesit yapmaya gerek yokmus az ve öz olmasi yetiyor yani doyurucu oluyor.tavsiyem suslemeyi aksamdan yapin onlar hazir olsun sabaha ikramliklarla ugrasirsiniz aksama isiniz erken biter
Ebru-46 watermelonlove süslemeyi bir gün öncesinden yapmıştım ikramlıklsrı da o gün yapmıştım.İkramlık olarak yaş pastası,börek,sarma,popaça,çiğ köfte ve muzlu bisküvili toplardan yapmıştım o kadar akşam yaptığım için doyurucu olmuştu .
Turkkahvesi watermelonlove ben bu haftasonu yapicam insallah balon aldim onla evi suslicem hazir paketli seyler alcam firinim bozuk cunku bisi yapamiyorum pasta yaptirdim oyle fazla degil aile icinde
dostumdostum watermelonlove tuzlu ve tatlı kurabiye, kuskuslu yogurtlu, patates salatası yaptım. Kayınvalidem su böreği, mercimek köftesi ve sarma yaptı. Bide oasta yetiyor zaten😊
Ebru-46 watermelonlove bisküviyi robottan geçirip muzu da karıştırıp hafif yoğurdum Hindistan cevizine buladım güzel olmuştu YouTube de tesadüfen görmüştüm sizde bakın isterseniz