Yaylacicegim Premature dr bu kadar erken tahmin etsiyse kızdır genelde kızları daha erken tahmin ediyorlar
Elevka_96 Premature nub teorisi var yandan ultrasyon görüntüsü varsa bakın benimki kız gibiydi kızım oldu doğruluk payıda yüksek
Aselnisamm Hiç anlamam ama kese fasülye gibi olursa erkek diyorlar yuvarlak olursa kız diyorlar ya . Erkek mi 😂
Premature Sultiss 😂😂 bazı kişiler çok iyi anlıyo bende ondan sormak istedim bakalım anlayan birileri çıkıcak mı
Premature Minkpndam doktor kız dedi ama ben hala nedense erkek hissediyorum ve 12 hafta erkenmiş gibi geliyor
Minkpndam Premature bana 11. Hafta kız dediler kızım oldu ama ben diyordum kesin kız bebeğim yani o kadar hissediyordum
Premature Yaylacicegim bende tam tersi erkekleri daha erken tahmin ediyorlar diye biliyorum o yüzden sasırdım
Yaylacicegim Premature sadece tahmin tabi ki ben öyle biliyordum. umarim gönlünüzce olur herşey saglikli olsunlar yeter ki 🧡
Premature Elevka_96 yandan yok doktor hiç vermemiş hepsi düz sansıma 3 boyutlu var onsan da anlaşılmıyır
Elevka_96 Premature sanş işte mecbur sabredeceksiniz. Bende hep kızım olsun isterdim bekarken hamile kaldım erkek gibi hissediyordum eminim diyordum. Doktor kız diyince baya afalladım.
Premature Minkpndam valla ben işk kızımda daha ilk başta görmeden kız dedim bunda da erkek gibiymiş gibi geldi simdi doktor kız diyince afalladım . Tabi herşeyden önce sağlıklı olsun yeter
Minkpndam Premature aynen canım bu devirde sağlık çok çok önemli bende her zaman öyle derim sağlıklı olsun yeter 🤲🏻