Canım üzgünüm ama ne kullanırsan kullan dökülmeyi engellemiyor. Benimde 3.5 aylıkken başladı 7. Ayda bitti. Dökülmesi çok rahatsız edici olsa da normal aslında. Hamilelikte hormonlardan dolayı saçımız hiç dökülmedi aksine daha da güçlendi doğumdan sonra ise hormonlar normale döndüğü için saçlarda dökülmeye başlıyor.