Meraba sevgili anneler, bebeğim 4 aylık. Kilosu 6400 gram. Bu ay sadece 400 gram almış. Sütüm yetersiz . Ek olarak mama da veriyorum . Ama mamayı da içmek istemiyor. Belki mamayı beğenmemiştir diye aptamilden sma ya geçtim. Yine aynı . Cok iştahsız . Ne yapicam bilmiyorum . Bu çocuk nasıl büyüyecek . Cok üzülüyorum . Lütfen fikir verirseniz sevinirim