1052k-k Kızlar oğlum 10 aylık henüz 2 yaşında işe başlamak zorundayım ücretsiz iznim bitiyor çünkü. Ama şimdiden düşünüyorum ve doğru karar vermek istiyorum tecrübesi olanlar yazabilir mi bakıcı mı yoksa kreş mi daha iyi sizce?
hemsirebianneee 1052k-k işe başlamanıza daha 14 ay var düşünmek için biraz erken gibi geldi bana 🙂araştırmak içinde bolca vaktiniz var
birbenbirbebegim 1052k-k İyi bakıcı bulmak kolay değil. Ben kreşten yanayım çünkü kurumsal bir yer olduğu için biraz daha güvenilir geliyor
HBNE 1052k-k 6 ay sonra ben de başlıyorum işe.ilk günden beri kreş taraftarıyım.eşim de ben de sağlıkçıyız nöbet sonrası mecburen dinlenmek durumunda olacağız.eşim evdeyken kimse bakmaya gelmez diye düşünüyorum.bakıcı evine de yollamayı ben istemem.tek çıkış yolu kreş gibi görünüyor.zaten 2 yıl benimle evde kalmış olacak,kreşte daha çok eğlenir diye düşünüyorum 🫣
watermelonlove 1052k-k şurada durayım aynı durumdayım bende 2 yaşında başlayacam bu arada mesleğiniz nedir
Rabia4646 Şahsen benim imkanım olsa ben kreşe verirdim. En azından orda birşeyler öğreniyor. Yada 1 kişi değil çok fazla öğretmen var birisi kötü olsa diğeri iyidir. Güven konusunda bana daha mantıklı geliyor
1052k-k Rabia4646 bana da kreş mantıklı geliyor ama etraftan hep olumsuz sözler duyuyorum ayy çok küçük nasıl vericeksin kreşe falan 😏
1052k-k hemsirebianneee hamileliğimden beri düşünüyorum kolay değil en kıymetli varlıklarımızı emanet edicez bence normal şimdiden düşünmem 🙂
watermelonlove 1052k-k ben kasımdan hazirana kadar ayrıldım şuan maaş alıyorum ama Eylül’de tekrar ayrılacam sorun olur mu siz nasıl yaptınız
Rabia4646 1052k-k herkes birşey der bosverin sizin içiniz nasıl rahat ediyorsa öyle yapın. Bende 9. Aylıkken başlayacağım. Bende öğretmenim.cok küçük olduğu için bakıcıya vermem gerekiyor. Çalışma saatlerinde kreş için uygun değil o yüzden bakıcıha vermek zorundayım
Pol34 1052k-k kreşin şu zorluğu var çocuğunuz huy değiştirebilir, bi arkadaşından mesela ağlayarak bir şey yaptırmayı öğrenebilir, biraz daha büyüdüğünde çocuklar birbirine vuruyor birbirine vurmayı öğreniyor bir de biri hasta olunca tüm sınıfa yayılıyor.
serebro 1052k-k 2 yaş için bence de kreş daha mantıklı hem sosyalleşir hem kurumsal yerler olduğu için daha güvenli.
1052k-k watermelonlove ben de öyle yaptım aynı zamanda doğum yapmışız sanırım. Eylülde ben de izne ayrılcam tekrar. Bir sorun olacağını sanmam bize verilen bir hak sonuçta ve herkes de bizim gibi yapıyor yönetmeliğe aykırı bir durum yok. Ama müdürünüz gıcık biriyse laf söyler en fazla canınızı sıkar.
watermelonlove 1052k-k Müdürüme Haziran da söyledim sorun etmedi gel git akıllı değilse sıkıntı etmez diye düşünüyorum okullar sizce ne zaman açılır ayın 15 ine kadar kapatmak istiyorum ağustos maaşının yarısını yoksa geri ödeyecez 😏
watermelonlove 1052k-k temmuz da yaptım ama ben biraz geç ayrıldım 20 gün heyet 15 gün felanda rapor aldım normalde iznim Ekim başında bitiyordu