Kizlar maddi durumdan dolayi maalesef 3 ay boyunca bebivita kullandim. Kizim 3 aylikti kilo alimi durdu. Doktora goturdum sakin o mamayi kullanma kallitesiz kof dedi hic bir vitamini yok sadece doyurmak icin var olan bir mama. Hareket etmeyen surekli uyuyan bebegim vardi. Sma optiro vermeye basladim aninda degisti hareketlenmeye donmeye oynamaya basladi. Bebegim mamayi icince hep uyurdu. Megersem sisiriyormus uyutuyomus. Hipp markasi altinda ama hipple alakasi yok.