Elifimmm21 KIIZM 2 aylıkken memleketten evimize geldik eşimin amcası bıraktı 7 saat zor olmadı
Kızım ondan sonra ilk yolculuğunu 14 aylıkken gündğz yaptı 11 12 saat sürdü aktarmalı olarak gittim
Pek huysuz dızır dızır geçti
2 ay kadar kaldık evimize döneceğimi zaman gece bindik
Maşallah akşam 10 da otobüse bindik inene kadar uyudu arada dızırdan Dı süt içirdim geri uyudu çok rahat ettik
2 ay önce yine gece gittik 2 yaş kızımla
Dönerken yine gece geldik çok rahat ediyorum gece birde otobüs olunca ağlar durmaz diye düşünüyor insan ama gece yolculuğu çok çok güzel bizim için