Mimoza-kizim merhaba. Mamasına kaşık mama ekleyebilirsiniz veya çorbalarına. Siz yine de bir kontrole götürün burda yazılanlara bakmayın 5-6kaşık bir bebeği doyursa bile bağışıklığına alması gereken vitaminlerine yetermi bilemiyorum. Hepimizin sorunu bu iştahsızlık ama burda insanlar kendilerini örnek vererek konuşuyor olması gerekeni değil maalesef. Evet zaten düşük doğum ağrılıklı ama yiyip kilo almasa tamam derim yediğinden vitamini alıyor diye, ama az yiyorsa belki demiri düşüktür vs bunlar da etkiler iştahı. Kendi çocuğum için de böyle düşünüp tahlil yaptırdım yanlış anlaşılmak istemem 🌝🌝