Merhaba kızlar
Doğum yapalı 4 ay oldu şimdiye kadar hiç bu kadar şiddetli bacak ağrım olmamıştı hemen hemen 2 haftadır bacaklarım Ve ayak bileklerim sızlıyor bu da beni yorgun düşürüyor sizce bunun anestezi ile ilgisi olabilir mi üzerinden epey zaman geçti ama bu tarz sorun yaşayanlar var mı aranızda?