Esraahmet61 Zeynep-29a çok geçmiş olsun inşallah biran önce toparlar bebislerimiz benimkinin de burnun da hırıltı tıkanıklık var halen daha sanki alerjik gibi bilmiyo
Zeynep-29a Esraahmet61 benimki de öyle inan açmaya çalışıyorum sürekli , insallah yavrular biran önce iyileşir 🤲
Esraahmet61 Zeynep-29a ay insallh cnm ben alerjiden dolay olduğunu dusunuyorum şu an çünkü egzamasida var
Klymeneninatlasi Asel35 bal 1 yaşından önce bebeklere verilmiyor. Ama sarımsağı siz kendiniz bütün şekilde yutup sık sık emzirebilirsiniz faydasını göreceksiniz. Çok geçmiş olsun