Esraahmet61 çok geçmiş olsun, balgamlı öksürük benim oglumda da var 3 gündür. Dün doktor ciğerlere inmemiş sıkıntı yok dedi. Bugun baya bir kustu, komple balgamlı. O rahatlattı onu ama tabi agladıkca iyice artıyor. Suan burnu tıkalı uyuyor.
Serumla yıkayın ama yarısını yutma ihtimali de var, o da daha cok balgam yapabilir. Kussa aslında rahatlayadabilir. Bilemedim.