Biz ankaradan dbakır a giderken güzel bir firma bulmuştuk. Adamlar eve gelip baktılar, odalara eşyalara, sonra sözleşme (sigorta vs) imzaladık, kapora verdik. (yarısını)
Sözleştik, gittiler. Bilindik bir firma olması en iyisi. Tabi fiyatlar bu kadar artmamıştı, yine harcırah yetmiyordu ama bu sene çok bambaşka. 2020den bahsediyorum bu arada.
Firmayı da hatırlayamıyorum suan ya.