Elf123 benim oğlum 2 -3 saatte bir emiyordu çok şükür sütümde çok güzeldi dün birden yarı yarıya azaldı neden anlamadım tedirgin oldum birde azalınca oğlum emmek istemedi bütün gün sağarak biberondan süt verdim sabat 7 den gece 11 e kadar 700 ml süt içti. ama benim 500 ml sütüm geldi 200 ml derin dondurucuya daha önce attıklarımdan çıkardım. inşallah sütüm yine çoğalır