Burcusenkoc Nesli06 dün yapıp hemen koysaydınız olurdu bence pişirin yiyin eğer bozulmadıysa tekrar koyulmaz
Papatyamkuzum Nesli06 buzluktan çıkarılıp çözünmüş ürünleri yeniden dondurmayın derler. Çözündüğü için bakteri üretimi başlar ve siz yeniden dondurup tekrar çözündürdüğünüzde bakteriler için yeniden bi üreme alanı sağlamış oluyorsunuz. Buzluktan ne çıkarıp çözündürdüyseniz mutlaka tüketin ve kalanı yeniden dondurmayın.
cekoslavakporseleni Nesli06 buzluktan çıkardığınız ürünü tüketmelisiniz. Et tavuk kıyma artık ne koyduysanız, ancak pişirirseniz tekrar dondurucuya atabilirsiniz. Diğer türlüsü iyi değil, zehirleme riski dahi oluyor.