Kızlar iyi akşamlar, doğumdan önce başlayan kaygı bozukluğum doğumdan sonra depresyonla patlak verdi 2 sene paxera kullandım iyiydim doz azalttık bıraktım. Bırakalı 2 ay oldu ama ben çok kötüyüm kaygım arttı hiç bir şey yiyemiyorum sürekli psikolojik midem bulanıyor 12 kilo verdim. Ağlamalarım arttı hayat bıktırmış gibi hissediyorum. Sorum şu ; tekrar antidepresana başlamak istemiyorum çünkü ölene kadar içmem şart farkındayım ilaç olmadan yemek yiyemiyorum bulantıdan , şu iyi geldi kullanıyorum dediğiniz damla olur, sprey olur, bitkisel kapsül şurup olur herhangi bir ürün var mı? Sarı kantaron kapsülü duydum kullanan var mı iyi geliyor mu? Gerçekten iyice tükendim, Allah hepimize şifa versin 🥺