İyi akşamlar arkadaşlar. 11 buçuk aylık kızım var fakat ne zaman memlekete falan gitsem kızımın uyku düzeni değişiyor. Eve döndüğümüzde de aynı devam ediyor. Normalde kendi kendine uyuyan çocuk gittiğimiz yerde de eve döndüğümüzde de kendi uyumuyor. Bu baya uzun sürüyor. Sizin de Bebişler böyle mi normal mi yani. Çok yoruluyorum gerçekten. Şuan birde diş çıkarıyoruz o da mı tetikliyor acaba?