Kubralyaz Kızlar sma comfort mamasına geçiş yaptım gazdan dolayı. Fakat bebeğim ishal oldu mamanın ishal yapma ihtimali var mı ?
Yagmuurr Kubralyaz Biz 7. Aydan beri sma optipro kullanıyoruz 17 aylık şuan maması bitti bulamadım diye comfort aldım ishal yaptı oğlum genelde kabızdır yani kutu bitince tekrar değiştirdim durdu bende anlamadım neden öyle olduğunu