Kızlar 4 ay aşılarını olduk bugün biraz ateşi var bebeğimin 37.8 falan kafasının arkası 38.2 oluyor parol verdim 1 saat önce şuan uyuyor düşmezse ılık banyo yaptırsam ne olur ki sağlık ocağında 3 gün banyo yaptırma diyolar bu sıcakta nasıl öyle dursun bide sağlık ocağı mikrop yuvası neden banyo yasak 3 gün siz yaptırdınız mı?