Kizlar bir aydır canımdan bezdim , gece uykusuna geçtiğimiz den itibaren yarım saatte bir bazen yirmi dakikada bir uyanıyor eskiden böyle değildi uykumuz niye böyle oldu anlamıyorum. Çok yoruldum yıprandım hergun daha da zorlaşıyor yaşantımız. Ayakta sallıyorum uyanıyor, kendi kendine uyuyo her şeyi denedim ama Yok aynı gündüz uykusu da sıfır gibi ne bu böyle geçecek mi ? Okadar stresliyim kii eşimle de sürekli kavga ediyorum çok yorgunm çok 😔😔 alttan iki dişimiz bir buçuk ay önce çıktı