İkigun önce çok rahatsizlandim covid belirtileri vardı test yaptırdım negatif çıktı ama halsizlik iştahsızlık kas ağrıları bir üşüme bir terleme vardı bugünde öksürük eklendi.tekrar doktora gittim gene covid testi istediler sonucum çıkmadı.nyse bebeğimde birşey yoktu ilk sonucumda negatif çıkınca rahatlamistm fakat gece yarısı ateslendigini hissettim bugünde oksuruk halsizlik huzursuzluk var,doktora götürdüm ENFLUVİR12 MG,AZİTRO 200 MG,ZADİTEN verdi.mamaya katip içir dedi ben eczacıya sormayı unuttum hangisini mamaya katicam nasıl vericem bilemedim.bebegim 8.aya girecek aranızda mamaya katip kullanan varmı nasıl verdiniz bebeğinize yardımcı olurmusunuz.