01ikizlerim04 Çok gebçşmis rabbim Hastahane kapısına düşürmesin dermansız dert vermesin peki ne gibi şikayetle gittn o teşhis konuldu benim oğlumda da kalp sıkıntısı var o sebepten soruyorum 😢
ufkum1 01ikizlerim04 İshal Di amip dediler ilaç verdiler sonra yok amip değil besin alerjisi var dediler ilacı kestiler sonra cumartesi akşam elleri kireç gibi beyaz oldu beni emmemeye başladı yüzü mora rdı önce normal yatışa aldılar sonra başka doktor geldi küveze almamız lazım kalbinde sıkıntı var dedi sonra kalp yetmezliği denildi 8 gün yattı
nesli3310 ufkum1 RABBİM şifa versin o minnacık yavruya aklıma geldikçe dua edecem çok üzüluyorum bu durumlara ya inş iyileşir