tontisbebegim Arkadaşlar açıktan üniversite okuyacağım inşallah. Bitirenler, su an devam edenler, hangi bölümü önerirsiniz? Puanım çok az 285 sosyal hizmetlere yeter mi bu puan? Açıktan üni bitirip atanan var mı 🥺🥺
Aloaveraaaa tontisbebegim 2 senelik sosyal hizmet mezunuyum 4 senelik olmadan atama şansı zor. Bende farklı bı bölüm yada lisans tamamlama düşünüyorum
kivirciginannesi tontisbebegim ben hobi olarak okumuştum sosyal hizmetler, 2 yıllık ise ataması yok zaten
annebenanneoldum Bu sene başvuracağım inşallah geçen dönem İSMEK ten çocuk gelişimi eğitimi aldım yardımcı öğretmenlik yapabiliyorum sertifika ile ama ben işi büyütüp öğretmen olmak istiyorum 🤗
tontisbebegim annebenanneoldum aaa sertifikayla oluyor mu? Ben halk eğitim merkezinden aldım 400 küsür saatti. Ama hiçbir yer almıyor sertifikayla 🥺 nasıl başvuru yapabilirim 🥰
annebenanneoldum tontisbebegim İSMEK sayfası üzerinden 571 saatlik bir program var çocuk gelişimi ve bakımında temel etkinlikler diye. MEB onaylı sertifika veriyor. Hatta bazı kursiyer arkadaşlar staj yapmışlar. Ben hamileyim zaten son zamanların diye çok üstüne gitmemiştim 🤗
annebenanneoldum Beyzaa91 zaten ona başvuracağım bu sene:)) sertifikayı hamileyken canım sıkılmasın evde boş boş ne yapacağım diye gittiğim kurs verdi :))
Beyzaa91 annebenanneoldum açıktan okunduğu zaman iş olanakları nasıl araştırdın mı hiç bende sağlık istiyordum ama sanırım olmayacak açıktan çocuk gelişim mi okusam dedim
annebenanneoldum Beyzaa91 hiçbir fikrim yok ben hemsireyim ama değişiklik olsun bebek küçükken çalışamayacagim diye okumayı düşündüm