Saat sekizden beri eşek sipasi oğlumla uğraşıyorum 😩 bugün tuvalet eğitimine başladık hiç tuvalete yapmadı ama hep kaçırdı 🥲 canı sağolsun yaz tatilinde tam anlamıyla öğrensin ki calismaya gönül rahatlığıyla başlayayım diye çok da hazır olmadığı bir zamanda başladım. Hiç kızmadım, ama sabrımi iyi zorluyor sıpa çiş yapacam diyor suyla oynuyor altı çıplak kaçıyor 😂 bak anlatırken komik geldi sakinlestim 🥲 bacakları dondu üşüdü ben de giydirdim pijamasini yemek yediği halde bana yemek hazirla acıktım dedi karnı tok biliyorum muz verdim minik muzun yarısını zor yiyen bebem bütün muzu yedi maşallah ama aç olmadığından eminim baya iyi yedi 😬😁 onu yedik bu sefer de uyumuyor kolumu oyacak kolumla oynuyor, kasıyor cimcikliyor falan en nefret ettiğim şeydir bir yerlerimle ısrarla oynanması 😬 kafamı vuracağım duvarlara 😂