Kızlar merhaba
Kan tahlillerim vitamin değerlerim normal.Magnezyum kalsiyum vs kullandım ona rağmen bu agrılar geçmiyor sızı şeklinde resmen artık kronik oldu omuz kısımlarımda kulunçlar var.Bebeğim 8 aylık oldu.Gittikce dahada artıyo.Çözüm bulan varmıdır acaba? Belki bi fikir olur