Tortilla_ Canım tamam rahat yatması için koydu da ki asla koymam korkarım akla yatmayan şeyler var. Mesela bagaj açılıyor sürücü fark etmiyor aynaya bakmıyor mu ki genelde araba öter ve ya ışık yanar bagaj açık diye . Ve 5 km sonra fark ediyorlar bagajın açıldığını. Mantıklı şeyler değil bunlar . Evet eceli gelmişti yanlarında bile olsaydı o an ölecekti evet ama İHMALKARLIK söz konusu