melegim71 İşte bende onu düşünüyorum ya beşikte uyuyan oğluma uyurken 10 kez kontrol ederim gündüz sesini duymam diye kiiiii mümkün değil hadi sesini duymadım düşme ihtimali yok beşikte sonuçta. Ama bir anne bagaja koyuyor 5 km boyunca bakmıyor çocuğa! Ve gerçekten saçma geliyor hadi anne görmedi arbaayi kullanan adam hiç mi aynasına bakmadı bu bagaj açık hiç mi ışık yanmadı araba ötmedi ? Saçma bu bir cinayet. Yazık cidden yazık minicik beden ve ölüm şekli yazık