oglumherseyim5 Zeynoopink kendisi doyunca bırakır emmeyi geceleri 2 saatte bir uyandırıp verebilirsiniz
iremceren Zeynoopink max 2 saatte bi kaldırmalısınız, bebeğnz çabuj yorulmuyosa 20 dk emzirirsenz 2 memeyi iyi olur
annebenanneoldum Gündüz saat başı emzir uyudukca ayaklarından çenesinden kulaklarından uyandırarak emmeye devam ettir ortalama 10 dk emmesi yeterli olur. Gece 2 saatte bir uyandır emzir. Sarılık olmasın yeter ki 🌸 hayırlı olsun bebisin
sumeyyesmom annebenanneoldum şuan sadece o an Kİ cahilliğimi hatirladim doktorlar iki meme 15 er dakika emmesi lazım demişti bebegim tek meme 10dk emiyordu allahım ne emzirme savaşına girmiştim sağıyodum bi yandan bi yandan emziriyorum sureklı kusuyordu yavrum ah ah 😬😞
annebenanneoldum sumeyyesmom yok yok daha küçücük zaten midesi kiraz kadar kusar tabii ki 🤗 saat başı 10 dk emzir hem uyanmış olsun. 3 saatte bir toplamda 30 CC bilimsel veri doğru ama 3 saat komple aç kalmasın şekeri düşer hiç uyandiramazsinnn. Biz 40 gün sarılık yüzünden uyuduk ben son hafta saat başı emzirmeye başladım üç günde fark etti inan. Şimdi yakamdan zor ayırıyorum 😂🌸
sumeyyesmom annebenanneoldum kızım şimdi 8 buçuk aylık geçtik o yollardan cok şükür🥰🥰biz de sarılık olmultuk saatte bir alarm kuruyodum o zaman gece gündüz fark etmeden 1 haftada atmıştı şükür