denizkabugu58 4-5 saat uyusa da müdahale etmem uyusun. Gece açıktı mi uyanır emzirirrim uyumaya devam eder. Ayın 30 da 4 aylık olacak. Gündüz uykumuz düzensiz az uyur, gece karışmıyor uyusun, zaten gündüz toplasam 1 saat uyumaz. Ablası var gündüz çok gürültü yapıyor uyaran fazla ondan gündüz uykuya geçişi zor. Gece uykusu bizim için önemli.